Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.

Servicii de audit financiar PDF Imprimare Email
Scris de Administrator   
Duminică, 24 Octombrie 2010 11:02

Anun? publicitate

Achizi?ie publica -  Servicii de audit financiar

Anun? publicat la data de 24.10.2010 ora 12

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

FUNDATIA  LERIS

Adresa: Aleea Nicolina nr.4, Loc. Iasi, Cod postal: 700221, Email: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza ,

Tel.: 0232.232477, Fax: 0232.232477

 

 

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA

1. Denumire contract: Servicii de audit financiar

2. Obiectul contractului: Servicii audit financiar

3. Tip contract: Servicii

4. CPV 79212100-4 - Servicii audit financiar

5. Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

6. Durata contractului va fi: serviciile de contabilitate vor fi contactate pe toata durata implementarii proiectului pina la data de 01.09.2012

 

Sectiunea III: SCURTA DESCRIERE A OBIECTULUI CONTRACTULUI DE ACHIZITIE SI RESURSELE DE FIANTARE ALE ACESTUIA:

Fundatia Leris, cu adresa de contact īn Alee Nicolina nr.4, Iasi, Romānia, beneficiar? a contractului de finan?are nr. POSDRU/90/2.1/S/61851, contract semnat pentru proiectul „TRAINING ORIENTAT spre FIRMA SIMULATA /de Exercitiu”, cofinan?at din Fondul Social European - FSE ?i bugetul na?ional prin Programul Opera?ional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 –public? prezentul anunt pentru achizi?ionarea de servicii de audit financiar (CPV 79212100-4 - Servicii audit financiar).

Modalit??i de prezentare a ofertei:

Oferta se va prezenta intr-un plic sigilat pe care va fi notat „Oferta pentru procedura de atribuire a contractului de achizitie : „Servicii de audit financiar” din cadrul Proiectului „TRAINING ORIENTAT spre FIRMA SIMULATA /de Exercitiu, POSDRU/90/2.1/S/61851”, Numele si adresa Beneficiarului, Numele ofertantului si „ A nu se deschide inainte de sesiunea de deschidere a ofertelor, 30.10.2010, ora 14.

Oferta va fi īn lei, avānd TVA-ul men?ionat separat. Oferta se va prezenta īn original ?i va cuprinde men?ionarea ?i descrierea serviciilor din documentatia ce fac obiectul acestei achizi?ii .

Sursa de ob?inere a informa?iilor suplimentare: Mai multe informatii privind aceast? achizi?ie si documentatia achizitiei se pot ob?ine la Email: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , persoana de contact Bobeica Iuliana Tel.: 0232.232477, Fax: 0232.232477, persoan? de contact Seryl Talpalaru.

Oferta poate fi transmis? pān? la data de 30.10.2010, ora 12:00, direct la sediul Fundatiei:Aleea Nicolina nr.4, Iasi,  Romānia

p { margin-bottom: 0.21cm; }

Sectiunea VI: ATRIBUIRE

1)Numar de oferte primite 3

Valoare estimata totala 25.000 RON

2)Lista contracte

Contract AP 188/01.11.2010

Valoare 19.200 RON

Castigator : SINCU I. MIHAELA – Birou de audit

CUI : 27463988

Adresa : Iasi, Fundac Strugurilor nr.25

Total (fara TVA):19.200 RON

Informatii legate de castigator

Ofertant castigator: SINCU I. MIHAELA – Birou de audit

Valoare contract: 19.200 RON

 

POSDRU/90/2.1/S/61851

Training orientat spre practic? prin firma simulat?/de exerci?iu.

Solicitant

Parteneri

Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi IasiUniversitatea Alexandru Ioan Cuza IasiColegiul National Emil Racovita IasiColegiul National Petru Rares Piatra NeamtColegiul National Emil Racovita Cluj Napoca